Monday, November 17, 2008

MINGGU TERAKHIR

Alhamdulillah, tidak sampai seminggu lagi, akan berakhirlah pembelajaran sesi 1, bagi tahun 2008/09. Pada minggu ini jugalah, kebanyakkan pelajar akan menduduki kertas ujian yang terakhir bagi semester ini. Suasana di sekitar kampus dan juga kolej-kolehj kediaman telah mula menunjukkan sedikit perubahan, tidak seperti minggu-minggu sebelumnya dimana suasana telah mula lengang dengan bilangan pelajar mula berkurangan sama ada di kamus dan juga di kolej-kolej kediaman.
Mungkin ada sesetengah pelajar telah mula meninggalkan kampus untuk kembali ke kampung halaman. Tidak kurang juga ada sesetengah pelajar terpaksa menunggu hingga ke hari yang terakhir iaitu hari Jumaat ini untuk menduduki kertas ujian mereka yang terakhir bagi semester ini.
Akhir kata, kepada sahabat-sahabat yang telah berjaya menduduki semua kertas ujian, semoga mendapat keputusan yang baik nanti, InsyaAllah dan kepada yang mula merancang untuk balik ke kampung selamat bercuti di ucapkan. Tidak lupa juga kepada yang masih lagi menunggu untuk menduduki kertas ujian, semoga dapat mendudukinya dengan tenang dan penuh persediaan untuk mendudukinya.

0 comments: